piątek, 21 września 2012

Rebranding: Ebay

Ebay, światowy lider internetowego świata aukcyjnego, który na polskim rynku od zarania dziejów przegrywa z naszym rodzimym Allegro, zmienia swój wizerunek. Chociaż może już zmienił, sam nie wiem :)

Opinii o znaku w sieci jest mnóstwo, wiadomo, ze im większa firma, tym więcej szumu się robi, chociaż moim zdaniem zupełnie niepotrzebnie - wprowadzone zmiany są lekkim odświeżeniem, zmienił się krój pisma i styl - z "zawadiackiego grochu z kapustą", na "ułożonego gimnazjalistę". Czy na lepsze? Myślę, że tak, ale po takim gigancie spodziewałem się czegoś lepszego, z  polotem i charakterem, werwą, a doczekaliśmy się zwykłego, lekko odsmażonego mielonego.


Poniżej kilka obrazków z udostępnionych materiałów.






1 komentarz:

  1. Zmiany jako takie, złe być nie muszą, ale to akurat przykład na potwierdzenie tezy, że lepsze wrogiem dobrego. No niestety, bardzo bylejakowato to wygląda i nie doszukujmy się tego, czego tu nie ma.

    OdpowiedzUsuń