niedziela, 7 października 2012

Rebranding: CDProjekt


CDProjekt, polski wydawca i dystrybutor gier komputerowych, oprogramowania i filmów, należący do spółki Optimus SA. zmienia swoje oblicze. Na 11 października firma zaplanowała początek "cyfrowej rewolucji" (prawdopodobnie chodzi o zmiany w systemie dystrybucji), wraz z tym wydarzeniem, CDP opublikował nowe logo. Pomijając kwestie projektowe, CDProjekt wykazał się dość dobrym timingiem wprowadzania zmian, który na pewno zwiększy zasięg zarówno informacji o nowym wizerunku jak i nowym "rewolucyjnym" projekcie.

Sam znak przeszedł gruntowny remont, zdecydowano o przeniesieniu charakterystycznej litery "O" ze starego logotypu do nowoczesnego, pełnego przejść tonalnych sygnetu, który ma symbolizować rozwój i postęp. Przedstawienie idei jest dość czytelnie - to się chwali, zastanawia mnie tylko w jaki sposób będzie wyglądał ten znak w formie monochromatycznej. Prawdopodobnie wystąpi w formie samego logotypu, który niestety oryginalnością nie powala, a powtórzenie małej litery "p" trochę kłuje w oczy.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz